ناوبری
ناحیه لوگو

حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی

www.hesabeman.ir

امروز : یکشنبه, ۲۸ بهمن , ۱۳۹۷ ، ساعت : ۱۵:۵۴
ناحیه منو


استراتژی توسعه بازاریابی بانک ملی

به گزارش حساب من يكي از نشانه‌هاي حيات و پويايي بانك وجود درخواست‌ها، پيشنهادها و انتظارات كاركنان براي ايجاد ابزارهاي جديد رقابتي است. سيد ولي اله فاطمي اردكاني عضو هيأت مديره، با بيان مطلب فوق ...

به گزارش حساب من یکی از نشانه‌های حیات و پویایی بانک وجود درخواست‌ها، پیشنهادها و انتظارات کارکنان برای ایجاد ابزارهای جدید رقابتی است. سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره، با بیان مطلب فوق در جلسه روسای واحدهای اداره امور شعب شمال تهران بیان داشت: وظایف کارکنان شعب از حساسیت‌ ویژه‌ای برخوردار است و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اثربخش و استراتژی توسعه بازاریابی از سوی آنها، بسیار با اهمیت است.


وی پشتکار و پیگیری مجدانه و ایجاد رضایت در مشتریان را از ویژگی های مدیران کارآمد اعلام کرد و افزود: همه ادارات امور شعب لازم است استراتژی توسعه بازاریابی را مد نظر قرار دهند و به عنوان یک بانک مستقل تصمیمات جدی و اثربخش بگیرند.عضو هیأت مدیره یکسان‌سازی نرم‌افزارها، تخصصی نمودن فعالیت‌ها و توجه به استراتژی توسعه بازاریابی منطقه‌ای در بحث بازاریابی را از برنامه‌های در حال اجرای بانک بیان کرد.
در ادامه حسین بارانی رئیس اداره امور شعب شمال تهران، تناسب منطقی میان مجموع منابع و سود دریافتی و فرهنگ سازی جهت کارمزد خدمات بانکی را از وظایف اصلی کارکنان عنوان کرد. وی افزایش دانش بانکی کارکنان و ارائه کارنامه مطلوب در پایان سال ۹۳ را از برنامه‌های اداره امور شعب شمال تهران برشمرد.

لازم به ذکر است هسته گزینش بانک ملی ایران موفق به کسب عنوان اول در میان سیستم بانکی شد. براساس ارزیابی‌های هیأت مرکزی گزینش بانک‌ها در سال ۹۳، هسته گزینش بانک ملی ایران در میان هسته‌های گزینش شبکه بانکی با کسب بیشترین امتیاز، حائز رتبه اول شد.بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور ، میراث دار خدمات دهها هزار نفر در طول ۸۶ سال گذشته است و تمامی همکاران در هر شغل و مقامی باید در حفظ و پاسداری از منافع این بانک و مشتریان آن تلاش کنند .
وی با تبیین وضعیت بانک ملی ایران در حال حاضر ، خواستار همدلی و عزم جدی همکاران در جهت افزایش جایگاه و اعتبار این بانک شد .
منصور عبدی مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران نیز در این همایش با اشاره به اهداف و برنامه های همایش به ارائه گزارشی از فعالیت های بخش بازرسی این بانک پرداخت . وی ارتقای کیفی بازرسی ها را یکی از برنامه های این مدیریت عنوان کرد و گفت : بازرسی مقتدر و مطلع با عملکرد مناسب، از عوامل اصلی رشد و تعالی بانک است .
مدیر امور بازرسی و حسابرسی در ادامه به تشریح انواع سامانه های نظارتی در بانک ملی ایران پرداخت . ارائه گزارش عملکرد اداره کل سابق بازرسی توسط حمیدرضا نخعی رئیس سابق این اداره کل و همچنین ارائه گزارش عملکرد اداره امور شعب استان مازندران توسط هبت اله ویسی رئیس این اداره امور از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه هجدهمین همایش سراسری بازرسان بانک ملی ایران بود.روابط عمومی بانک ملی

برچسب ها

نظرات شما

    shahab می گوید :

    khobe barashooon areszoye movvafagheeat meekonam

    سها می گوید :

    ممنون خوندنی بودددددد

    شهناز می گوید :

    Ey baba harvaght in a yad gereftan ye sevice online bank ddorost hesabi bedan bian toseye bedan!!