ناوبری
ناحیه لوگو

حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی

www.hesabeman.ir

امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۳۹۷ ، ساعت : ۰۰:۰۵
ناحیه منو


استراتژی هوشمندانه مدیریت برای رهبران عصر مدرن – بخش دوم

استراتژی هوشمندانه مدیریت برای رهبران عصر مدرن - بخش دوم 3- انسان باشیدAnderson می گوید که امروزه کارکنان به دنبال رهبران اصیل، قابل اعتماد، مطلع و قابل دسترس هستند. به جای ماندن در اتاق دفتر ...

استراتژی هوشمندانه مدیریت برای رهبران عصر مدرن – بخش دوم

۳- انسان باشید

Anderson می گوید که امروزه کارکنان به دنبال رهبران اصیل، قابل اعتماد، مطلع و قابل دسترس هستند. به جای ماندن در اتاق دفتر خود، مدیران باید روند انسانی تری را در ارتباط با تیمشان در پیش بگیرند.

Anagnostopoulos توضیح می دهد که: ” به دلیل ماهیت مجازی روابط و چگونگی انجام کار در اقتصاد دیجیتالی امروز، رهبران باید انسانی تر عمل کنند.”

او اشاره می کند که انسانی عمل کردن، به ایجاد روابط و اعتماد منجر می شود، و پیروی از رفتارها و اقدامات زیر می تواند به شما در این امر کمک کند:

۱- سابقه خوب. بر اساس رفتار گذشته شما، تیم شما می داند که شما تحت شرایط مختلف چگونه عمل می کنید.

۲- شفافیت در تصمیم گیری. تیم شما دلیل تصمیم شما و منطق پشت آن را درک می کنند.

۳-  اعتبارات. تیم شما به تجربه، آموزش ها و تحصیلات شما اعتماد دارد.

۴- هدف مشترک. تیم شما چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمان شما را درک می کند.

 

Anagnostopoulos می گوید آخرین نکته مهم است: این مهم است که درباره چشم انداز شخصی تان به عنوان رهبر و رابطه آن با شرکت واضح عمل کنید. از این جا به بعد، از دیگران بخواهید چشم انداز شخصی شان را با شما و شرکت تطابق دهند و این امر را با همکاران در میان بگذارید.

همچنین می توانید به وسیله شبکه های اجتماعی نسبت به اعتمادسازی با تیمتان اقدام کنید. با این که ضروری نیست، اما راه خوبی است برای این که کارمندان شما را بهتر بشناسند و این که نشان بدهید که می دانید در شرکت و در صنعت چه می گذرد.

Anderson می گوید: “این فقط یک فرصت برای به اشتراک گذاری تفکرات نیست، بلکه راهی برای انسانی کردن روابط است.” همچنین می افزاید: “Facebook، Instagram و … ابزاری برای رساندن اطلاعات هستند، اما اطمینان از این که صدا و شخصیت شنیده می شود،اعتماد به ارمغان می آورد. هر چیزی را که پست می کنید ثابت کنید و مرور کنید، در نقطه نظرات ثابت قدم باشید و با تمام وجود به محتوای خود باور داشته باشید.

 

۴- مقام خود را به عنوان یک نظارت موفق در نظر بگیرید.

هرچقدر که نقشتان را دوست داشته باشید، واقعیت این است که روزی باید جا به جا شوید؛ ترفیع بگیرید، شغل جدید پیدا کنید و یا بازنشسته شوید. Bryan Miles مدیر ارشد اجرایی BELAY به رهبران یادآوری می کند که خودشان را به عنوان “ناظر بر کارمندان، مشتریان، محیط و اجتماعشان ببینند.” او می گوید تصدی مقام یک عنصر گذراست، پس باید در زمانی که در صندلی رهبری هستید خوب عمل کنید.

Miles می افزاید: “شما جوابگو و قابل تعویض هستید. روزی می رسد که دیگر رئیس نیستید. بنابراین با در نظر گرفتن این ذهنیت، نقش خود را مقامی ببینید که به دیگران خدمت می کند. یک رهبر به من نشان دهید که رهبری را به عنوان یک عنوان می بیند و من به شما سازمانی با دستاوردهای فوق العاده نشان می دهم.”

 

برچسب ها

نظرات شما



خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید