ناوبری
ناحیه لوگو

حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی

www.hesabeman.ir

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۳۹۷ ، ساعت : ۰۷:۵۹
ناحیه منو


بررسی کمپین دیجیتال مارکتینگ مرکز خیریه پایان کارتن خوابی

بررسی کمپین دیجیتال مارکتینگ مرکز خیریه پایان کارتن خوابی در دوره کنونی با تغییر گرایش مخاطبین به فضای دیجیتال، مجموعه هایی که در این فضا پیشرو باشند قطعا با بازخورد بهتری از طرف مشتریان مواجه می ...

بررسی کمپین دیجیتال مارکتینگ مرکز خیریه پایان کارتن خوابی

در دوره کنونی با تغییر گرایش مخاطبین به فضای دیجیتال، مجموعه هایی که در این فضا پیشرو باشند قطعا با بازخورد بهتری از طرف مشتریان مواجه می شوند و این موضوع در نهایت به موفقیت مالی آنها منجر خواهد شد.

اینکه شما یک کارخانه مواد غذایی باشید یا یک مجموعه خیریه تفاوتی نمی کند، شما برای بقا و موفقیت محکوم به قرار گرفتن در بهترین راه هستید.
یا کسب و کار خود را به روز کنید یا نابود شوید. بیل گیتس

یکی از نمونه های بسیار آموزنده در کشورمان کمپین یکسالگی مرکز خیریه پایان کارتن خوابی بود که تقریبا بدون هیچ هزینه ای با پیگیری های مردمی آغاز و با همراهی افراد مشهور و اینفلوئنسر گسترش یافت.

در این کمپین آنلاین، این مرکز با دریافت مشاوره از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و کارشناس شبکه های اجتماعی خود ضمن معرفی وبسایت این مرکز و گسترش فعالیت شبکه های اجتماعی، طیف وسیعی از کاربران را با اهداف و دستاوردهای خود آشنا کرد و این موضوع منجر به تاسیس مجموعه های مردمی این مرکز در استان ها و جذب حمایت بینظیر مردمی در شعبه مرکزی شد.

در نمونه های مشابه می توان به گسترش فرهنگ دیوار مهربانی اشاره کرد که بعد از معرفی در شبکه های اجتماعی و فضای آنلاین در تمامی کشور فراگیر شد و اخبار اجرای این طرح در کشورهای دیگر هر روز بیشتر از پیش به گوش میرسد. این نمونه یکی از الگوهای برتر استفاده از فضای دیجیتال در زندگی روزمره می باشد و سود حاصل از آن بصورت سه طرفه برای اجرا کننده،خیرین و عزیزان دریافت کننده می باشد.

خوشحال میشم نظرات و نمونه های مشابه شما هم اینجا به اشتراک گذاشته شود.

شراگیم مرادی

برچسب ها

نظرات شما



خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید