ناوبری
ناحیه لوگو

حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی

www.hesabeman.ir

امروز : جمعه, ۲۴ آذر , ۱۳۹۶ ، ساعت : ۱۵:۵۴
ناحیه منو


راههای مهم بازاریابی شبکه های اجتماعی

* امروزه بحث سوشال نتورک و شبکه های اجتماعی بسیار داغ‌تر از گذشته در حال پیگیری است. نوآوری و خلاقیت در این روش مهمترین مزیت یک کارشناس شبکه‌های اجتماعی یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. ...

* امروزه بحث سوشال نتورک و شبکه های اجتماعی بسیار داغ‌تر از گذشته در حال پیگیری است. نوآوری و خلاقیت در این روش مهمترین مزیت یک کارشناس شبکه‌های اجتماعی یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. در این فرصت قصد دارم در مورد ۶ راه مهم بازاریابی شبکه های اجتماعی که در کمپانی‌های ایرانی جواب بسیار خوبی داده رو با شما به اشتراک بگذارم.

 

  1. استفاده از تفاوتهای شبکه های اجتماعی

بازاریابی محتوا و سوشال مدیامارکتینگ در هر رسانه های مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و غیره کاملا متفاوت است و می بایست تولید محتوای شما برای هرکدام بصورت اختصاصی انجام شود و برای هر شبکه بصورت مجزا برنامه گسترش داشته باشیم.

 

  1. تمرکز بر کیفیت و تمایزها

شبکه‌های اجتماعی یکی از قویترین رسانه‌های برند و کسب و کار شما هستند و میتوان از طریق محتوای نوشتاری، عکس، فیلم، اینفوگرافیک و… تمایزها و کیفیت محصول یا خدمات خود را به رخ بکشید. یک ادمین شبکه‌های اجتماعی یا مدیر دیجیتال مارکتینگ به هیچ عنوان نباید این فرصت را از دست بدهد.

 

  1. پرسش و پاسخ با کاربران

یکی از مزایای شبکه‌های اجتماعی ایجاد رابطه مستقیم با مشتری و کاربر نهایی میباشد و برند شما میتواند از طریق این ارتباط حس دلگرمی و اعتماد را به مشتری القا کرده و حتی نسبت به فروش مستقیم اقدام کند.

 

  1. اینفلونئسرمارکتینگ

در ماه های اخیر بازاریابی از طریق افراد مشهور، اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار در فضای مجازی نتایج جالب و امیدوارکننده ای برای شرکتها و برندها به ارمغان آورده و شما هم میتوانید برای پخش خبر، معرفی محصول و یا رخداد از این روش استفاده کنید و این افراد از زبان خودشان در مورد یک رویداد یا محصول پست جذابی منتشر می کنند.

 

  1. دعوت به فعالیت

کاربران در صورتیکه با دلگرمی شما مواجه شوند، پاسخ خوبی به شما خواهند داد. شما میتوانید با برقراری ارتباط دوستانه و درنظر گرفتن جوایزی از آنها بخواهید تجربه ای که با محصول یا خدمات شما داشته اند را به اشتراک بگذارند.

 

  1. ارائه پیشنهادات ویژه

یکی از بهترین روش ها برای وفادارسازی کاربران در شبکه های اجتماعی توسط یک کارشناس سوشال نتورک یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ، معرفی یک شبکه مانند تلگرام در شبکه های دیگر مانند اینستاگرام و فیسبوک است و به همین روش میتوان کد شارژ اضافه و یا تخفیف بیشتری هم برای یک شبکه و یا رسانه خاص در نظر بگیرید تا کاربران شما نسبت به حضور و ماندن در جمع خانواده مجازی شما تشویق شوند.

 

خوشحال میشم تجربیات ارزشمندتون را با ما درمیان بگذارید.

۶ راه مهم بازاریابی شبکه های اجتماعی

شراگیم مرادی

برچسب ها

نظرات شما



خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید