روش های افزایش فروش – بخش دوم
روش های افزایش فروش - بخش دومهمانطور که بهخاطر دارید در مقاله مراحل فروش موفق (بخش اول) در رابطه با برخی از نکاتی که به عنوان یک فروشنده و صاحب کسب و کار برای فروش ...
روش های افزایش فروش – بخش دوم
همانطور که بهخاطر دارید در مقاله مراحل فروش موفق (بخش اول) در رابطه با برخی از نکاتی که به عنوان یک فروشنده و صاحب کسب و کار برای فروش کالا و ارائ خدمات خود باید رعایت کنید، آشنا شدید. با ما همراه باشید تا با چند مورد ساده، کوتاه و موثر دیگر در فروش موفق محصولات آشنا شوید.
قانون سوم فروش موفق: فروش محصولات به خریداران قبلی
تعجب نکنید! خریداران پیشین شما بهترین افراد برای خرید سایر محصولات خواهند بود. چراکه راضی نمودن یک مشتری قدیمی که با کیفیت محصولات و خدمات شما آشنا است، بسیار آسانتر از یافتن یک مشتری جدید برای خرید محصولات است.
یکی از راههای ساده و مفید برای راضی کردن مشتری قدیمی به خرید محصولات بیشتر، ارسال پیامکهایی است که به آنها اعلام میدارد چه محصولات جدیدی عرضه شده یا چه محصولاتی شامل تخفیف شدهاند.
قانون چهارم فروش موفق: تبلیغات رایگان توسط مشتری
شاید باور نکنید که بکارگیری ترفندهای بسیار ساده یک مشتری قدیمی را تبدیل به یک مدل تبلیغاتی رایگان نموده و منجر به فروش موفق محصولات شما خواهد شد!
میتوانید از مشتری خود بخواهید اگر در میان آشنایان خود افرادی برای خرید محصولات میشناسد به شما معرفی نماید. یا آنها را ترغیب نمایید تا با معرفی دوستان و آشنایان خود برای خرید از شما، شامل تخفیفهای قابل توجه خواهند شد. با این روشها بخش اعظمی از زمان، انرژی و هزینهای که باید برای فروش و بازاریابی تلفنی یا اینترنتی محصولات خود صرف نمایید، پس انداز خواهد شد.
قانون پنجم فروش موفق: شناخت محصول
یکی از بزرگترین رازهای یک فروش موفق، شناخت محصول یا خدماتی است که قصد فروش آن را دارید. جدا از آنکه شناخت کامل محصول به شما اعتماد به نفس کافی و توانایی مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات مشتریان را خواهد داد، در موارد بسیاری با ارائه توضیحات به مشتریانی که برای خرید یک محصول تردید دارند، آنان را مجاب به خرید خواهید نمود.
برای شما عزیزان موفقیت روز افزون در کسب و کارتان را از خداوند منان خواستاریم.