روش های خلاقیت در بازاریابی
روش های خلاقیت در بازاریابی بازاریابی و تبلیغات یکی از ارکان اصلی سود آوری هر کسب و کاری است . اما این روزها شاهد روش های بسیار پیش پا افتاده و ناموفق بازاریابی توسط انواع شرکت ...

روش های خلاقیت در بازاریابی
بازاریابی و تبلیغات یکی از ارکان اصلی سود آوری هر کسب و کاری است . اما این روزها شاهد روش های بسیار پیش پا افتاده و ناموفق بازاریابی توسط انواع شرکت ها هستیم . بازاریابی و تبلیغات باید به شکلی نوین و صحیح صورت گیرد تا منجر به جلب توجه و اعتماد مشتری گردد . در ادامه چند مورد از راه های نوین بازاریابی را به شما معرفی می کنیم .
- استفاده از دست نوشته
بسیاری از نامه های تبلیغاتی با آنکه ظاهر شکیلی دارند بدون خوانده شدن در سطل زباله انداخته می شوند . وجود یک خط دست نوشته کوتاه روی این نامه ها سبب جلب توجه و کنجکاوی مخاطب شده و در نهایت به مطالعه کامل متن تبلیغاتی و بروشورها منجر خواهد شد
- پیشنهاد تخفیف برای مشتریان
می توانید به منظور ترغیب افرادی که زمانی از شما خرید کرده یا از خدمات شرکتتان استفاده کرده اند ، برای آنان پیامکی ارسال کنید که محصول یا خدماتی خاص تنها برای این فرد خاص با تخفیف ارائه خواهد شد. برای خرید وی زمان تعیین نمایید.
- تبلیغات کارت پستالی
روش قدیمی چاپ تبلیغات سیاه و سفید روی کاغذ های بی کیفیت را کنار بگذارید . بسیاری از این تبلیغات علاوه بر آنکه خوانده نمی شوند بلکه حتی تا رسیدن به سطل زباله هم در دست مخاطبان باقی نمی مانند و به همین علت است که همواره سطح زمین خیابان های شلوغی نظیر خیابان انقلاب با کاغذهای رنگارنگ پوشیده شده است . متفاوت باشید . تبلیغات خود را در چند جمله بسیار کوتاه روی یک کارت پستال شکیل و زیبا چاپ کنید تا توجه مخاطب را جلب نمایید . زیبا بودن ظاهر آگهی تبلیغاتی شما حتی می تواند سبب شود که مخاطب همواره این کارت را نگه دارد و تبلیغات شما دائما پیش روی وی باشد . یک مثال ساده و کم هزیه این نوع تبلیغات مربوط به رستوران های بوف می باشد که تا مدت ها تبلیغات خود را بر روی کارت هایی به شکل جغد چاپ می نمود و عده بسیاری این کارت ها را همواره در کنار دفترچه تلفن خود نگهداری می کردند .