طراحی خوب چه کاری برای کسب و کار شما انجام می دهد. _ حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی
ناوبری
ناحیه لوگو

حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی

www.hesabeman.ir

امروز : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۳۹۷ ، ساعت : ۰۱:۵۷
ناحیه منو


طراحی خوب چه کاری برای کسب و کار شما انجام می دهد.

طراحی خوب چه کاری برای کسب و کار شما انجام می دهد. وب سایت یک برند می تواند معرف کسب و کاری معتبر و یا بی اعتبار به مشتریان بالقوه باشد. به همین خاطر طراحی وب ...

طراحی خوب چه کاری برای کسب و کار شما انجام می دهد.

وب سایت یک برند می تواند معرف کسب و کاری معتبر و یا بی اعتبار به مشتریان بالقوه باشد. به همین خاطر طراحی وب سایتبه اندازه ابزار بازاریابی مهم است. این امر نیاز به سرمایه گذاری زمان و منابع را برای ساختن یک صفحه اصلی خوب برجسته می کند، به این دلیل که به نظر نیاید که از زمینه های پیش فرض یا طرح های خیلی ساده استفاده کرده اید.

Business News Daily با چندین تن از متخصصان صحبت کرده است؛ درباره این که چه چیزی باعث رشد یا شکست وب سایت های کسب و کارهای کوچک می شود.

چرا طراحی مهم است

طبق تحقیقات دانشگاه علوم و تکنولوژی میزوری (امریکا)، در هنگام بارگزاری صفحه، ۲.۶ ثانیه طول می کشد که چشم یک شخص به اِلِمانی خاص در یک صفحه وب متمرکز شود. بازدیدکننده به سرعت بر اساس چیزی که می بیند به یک نظر می رسد، بنابراین ارزش دارد که این نظر را با یک طراحی هوشمندانه تحت تاثیر قرار داد. این ها اظهارات Adriana Marin، یک کارگردان هنری فریلنسر است.

Marin به Business News Daily گفت: “مردم حسی به شرکت شما دارند؛ بر اساس تجربیاتی که از یک برند دارند. وب سایت و لوگویی که خوب طراحی شده است باعث القای حس اطمینان می شود، چرا که حرفه ای به نظر می رسد. اگر شرکتی بر خلق یک طراحی واضح و کاربردی متمرکز شود که کار با آن راحت است، می تواند نشان دهنده این امر باشد که استفاده از محصولات آن شرکت چگونه است”.

Ty Walrod، مدیر ارشد اجرایی Bright Funds، که برنامه ای سازمانی برای بخشیدن، متصل کردن و کار داوطلبانه است می افزاید: “طراحی خوب نه فقط به طور مفهومی ماموریت شرکت شما را نشان می دهد، بلکه به طور کاربردی تجسم آن را منعکس می کند”.

به عنوان مثال، Marin به طراحی منحصر به فرد Apple اشاره می کند که در میان رقبایش قابل تشخیص است. همچنین می گوید که در دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی، طراحی برای شرکت های بزرگ تکنولوژی، معمولا در مرحله آخر قرار داشت. Apple با چندین شریک تجاری به منظور خلق طراحی با ثباتی که مشتریان امروزه می شناسند کار کرد.

روند را آسان کنید

صفحه اصلی شما باید لحن شرکت شما را نشان دهد و باید اطلاعات مهمی را ارائه کند، تا مخاطب، محصولات و یا خدمات شما را به آسانی درک کند.

Christina CovielloT، مدیر قسمت تحقیقات UX(تجربه کاربر) و مشاور مستقل می گوید: “مهم ترین اطلاعاتی را که کاربران باید از آن صفحه دریافت کنند را پیدا کنید و آن را برای پیدا کردن و فهمیدن بی نهایت آسان کنید”. همچنین می افزاید: “در مرحله بعد مهم ترین اقدامی که نیاز دارید کاربران در آن صفحه انجام دهند را شناسایی کنید و آن را برجسته و قابل دسترس کنید”.

برای مثال، Coviello پیشنهاد می کند که دکمه خرید را به عنوان ترغیب یک اقدام در صفحه اصلی قرار دهید. هر کاری که برای ترغیب به اقدام انتخاب کنید، باید مخاطب را با محصولات یا خدمات شما درگیر کند.

به همین ترتیب، طراحی شما باید سادگی را نسبت به استراتژی پیچیده در اولویت قرار دهد. Coviello می افزاید که شما باید ” اطلاعات مختصر و مفید ارائه کنید و یک لحن، تصویر و حس واقعی برای برند خود ایجاد کنید”. این گونه، حضور شما در اینترنت می تواند منطبق بر پیام شما باشد و فعالانه به طور واضح و راحتی به مخاطب خود برسید.

جذابیت و زیبایی دیداری

ممکن است شما داستان خوبی برای تعریف کردن داشته باشید، اما اگر شما بلافاصله مخاطب خود را درگیر نکنید،  هیچ کس نمی خواهد صفحه “درباره ما” وب سایت شما را بخواند یا در میان پست های شبکه های اجتماعی شما جستجو کند. ولی چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ Cole Sletten، مدیر خلاق آژانس برندینگ Ready Set Rocket می گوید که موارد دیداری قدرتمند می تواند این کار را انجام دهد.

Sletten می گوید “یک عکس می تواند پیامی پیچیده را به سرعت، مختصر و ماندگار ارائه کند”. وی همچنین می افزاید: “این همان روند مصرف سریع است که اینترنت را از متن محور بودن به سمت عکس محور بودن و همینطور ویدئو محور بودن سوق می دهد”.

به همین دلیل، Marin اشاره می کند که جلوه های دیداری چشم نواز، برند شما را برجسته می کند. او اضافه می کند که تصویرهایی که استفاده می کنید باید مطابق با برندتان باشد و مخاطب هدف را درگیر کند. هنگامی که شک کردید، مسائل را ساده و مستقیم نگه دارید.

نکات طراحی در کسب و کار

اگر فکر می کنید که حضور برندتان در فضای آنلاین چگونه باید باشد، به گفته Sletten باید با ثبات اما غیر تکراری باشد.

Sletten توضیح می دهد: “بهترین برندها، به جای مجموعه ای از عناصر گرافیکی، حس شخصیت های چندوجهی را دارا هستند. به عواملی فکر کنید که مختص کسب و کار شما هستند و بتوانند برند جذاب شما را نمایش دهند. بعد از این اجازه دهید که این عوامل لوگو و وب سایت شما را به سمت اینستاگرام و حتی ویترین شما، بسته بندی و خدمات مشتری شما هدایت کنند”.

علاوه بر این Walrod توصیه می کند که قبل از این که تصویری ایجاد کنید، روند طراحی را به منظور پاسخ دقیق به سوال های مرتبط با کسب و کارتان به کار بگیرید. وی می افزاید، تعریف کردن شخصیت شرکتتان و کاری که انجام می دهید به غنی کردن برند شما کمک می کند. بعد از انجام این روند، عناصر دیداری منطبق بر ویژگی ها و ارزش هایتان را خلق کنید.

Walrod می گوید: “به عنوان مثال، Bright Funds، بخشیدن را به یک تجربه ی لذت بخش و پاداش محور سوق می دهد. همینطور برند ما به واسطه رنگ ها، تصاویر و عکس های روشن حس مثبت بودن و توانمندسازی ارائه می کند”.

 

منبع

برچسب ها

نظرات شما