ناوبری
ناحیه لوگو

حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی

www.hesabeman.ir

امروز : سه شنبه, ۲۹ آبان , ۱۳۹۷ ، ساعت : ۱۵:۲۷
ناحیه منو


نقش واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در مارکتینگ

یکی از راه های القای تجربه لذتبخش خرید به مشتری، انتقال کامل اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات و تجربه استفاده محصول در موقعیت حقیقی میباشد که این موضوع در بسیاری از محصولات به دلایلی ...

vr and ar

یکی از راه های القای تجربه لذتبخش خرید به مشتری، انتقال کامل اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات و تجربه استفاده محصول در موقعیت حقیقی میباشد که این موضوع در بسیاری از محصولات به دلایلی از قبیل هزینه و مکان جغرافیایی امکانپذیر نمیباشد.

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی

در بازایابی نوین، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و اینترنت اشیا به کمک متخصصین مارکتینگ آمده و دنیای جدیدی برای کاربران ساخته است. بطور مثال در صنعت توریسم و گردشگری بسیاری از آژانس های مسافرتی در آمریکا از طریق واقعیت مجازی امکان گشت و گذار در مقاصد مختلف را بصورت مجازی فراهم آورده تا مشتری بتواند با علم کافی خرید کند و پس از آن با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در موزه ها اطلاعات لازم مربوط به هر اثر رو دریافت کند.

همینطور ایران خودرو، ایکیا و بسیاری از شرکت های بزرگ و استارت آپها بدنبال استفاده از این فناوری ها برای معرفی و نمایش محصولات خود هستند تا کاربران بصورت تصویری و کاربردی با محصول موردنظر آشنا شوند.
منبع

برچسب ها

نظرات شما