ناوبری
ناحیه لوگو

حساب من ، پایگاه تحلیل اقتصادی

www.hesabeman.ir

امروز : یکشنبه, ۲۶ آذر , ۱۳۹۶ ، ساعت : ۱۲:۱۰
ناحیه منو


۵ کلید طلایی موفقیت کسب و کار

۵ کلید طلایی موفقیت کسب و کار  تاکنون مقاله‌های بسیاری در رابطه با جذب و افزایش مشتری در کسب‌وکارهای کوچک منتشرشده است اما آشنایی با برنامه‌ شرکت‌های بزرگ در نحوه انتخاب مشاغل کوچک و کار کردن ...

۵ کلید طلایی موفقیت کسب و کار

 

تاکنون مقاله‌های بسیاری در رابطه با جذب و افزایش مشتری در کسب‌وکارهای کوچک منتشرشده است اما آشنایی با برنامه‌ شرکت‌های بزرگ در نحوه انتخاب مشاغل کوچک و کار کردن با آن‌ها نیز می‌تواند مفید باشد.

در تحقیقی که Breiden _آژانس تحقیقاتی بازاریابی مطرح جهان_ از ۵۷ شرکت آمریکایی و کانادایی سرمایه‌گذار در کسب‌وکارهای کوچک انجام داده‌ است، پنج کلید طلایی استخراج‌شده است که مطمئناً به‌کار‌گیری آن‌ها برای موفقیت کسب‌و‌کار شما مفید خواهد‌ بود:

۱- از میان تمامی روش‌های موجود بازاریابی با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط SMB ، ایمیل مارکتینگ Email Marketing و بازاریابی محتوا Content Marketing از اولویت بالاتری نزد شرکت‌های بزرگ برخوردار است؛ به‌طوری که برای هریک از این تاکتیک‌های بازاریابی ۱۵% از بودجه خود را اختصاص می‌دهند.

۲- زمانی‌که از آن‌ها در رابطه با مؤثرترین شیوه دادوستد با مشاغل کوچک پرسیده شد در پاسخ‌شان طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌های کاری، استخدام، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و وبلاگ‌نویسی مورد توجه قرار گرفته بود.

پس به‌عنوان صاحب یک تجارت کوچک حتماً به این نکته توجه داشته باشید و تمام زوایای موجود جهت ارتباط با شرکت‌های بزرگ و جذب مشتریان بالقوه را بررسی کنید.

۳- برنامه‌ریزی نزدیک به هفتاد درصد از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، در راستای افزایش منابع تخصیص‌یافته به بازاریابی محتوا و ارتقاء آن است.

بازاریابی محتوا توسط رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌شود و موتورهای جستجو به آن بسیار اهمیت می‌دهند. بنابراین به دنبال گرفتن محتوا از شرکت‌ها و برندهای مطرح باشید، حتی آن را تقاضا کنید، چون مهم‌ترین چیزی است که کسب‌وکار شما به آن احتیاج دارد.

۴- در میان شرکت‌هایی که هدفشان افزایش منابع بازاریابی محتواست محبوب‌ترین شیوه، مطالعه‌ی داستان‌های موفقیت آن‌هاست. پس اگر شما نیز به دنبال راهی ارزان و مطمئن جهت نمایش بیشتر کسب‌وکار خود هستید روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنید.

بررسی شرکت‌هایی که دقیقاً کار شما را انجام می‌دهند یا فکر می‌کنید به‌نوعی با کار شما در ارتباط هستند یا امکان ایجاد موقعیت در آن‌ها در رابطه با کسب‌وکار شما وجود دارد، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

۵- در میان شبکه‌های اجتماعی موجود، با توجه به بودجه‌ی تخصیص‌یافته بازاریابی شرکت‌ها، لینکداین LinkedIn سریع‌ترین رشد را داشته است. پس‌ازآن بخشی از هزینه‌های بازاریابی در Twitter و Facebook مصرف می‌شود.

چنانچه شرکت‌های موردنظرتان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و برنامه کار با آن‌ها را در لینکداین داشته باشید، علاوه بر دریافت مطالب با‌ارزش در ارتباط با کسب‌وکار خود، ممکن است موقعیت‌های مناسبی جهت ارتباط با آن‌ها پیدا کنید و چه‌بسا پیشنهاد‌های قابل‌تأملی از طرف این شرکت‌ها نیز دریافت کنید.

برچسب ها

نظرات شما

    
    
    خبرنامه ایمیلی

    با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید